قیمت خرید عمده پاکت کرافت ایستاده زیپ دار

پاکت کرافت ایستاده زیپ دار در مدل های ساده و پنجره دار با قیمت مناسب در حجم عمده خرید و فروش می گردد و برای محافظت از انواع خشکبار و حبوبات به عنوان یک مدل بسته بندی لوکس و جذاب محسوب شده است.

پاکت کرافت بسته بندی

پاکت کرافت ایستاده برای چه محصولاتی مناسب است؟

پاکت های کرافت کاغذی که در مدل های بسیار زیاد و متنوعی تولید می گردد برای بسته بندی محصولات بیشماری بکار برده می شود. در حقیقت این پاکت ها به شکلی طراحی و تولید شده که برای محصولاتی در صنعت غذایی و بهداشتی و نیز سایر حوزه های تولید قابل استفاده خواهد بود. اما بیشترین مواردی که به گزینش این نوع از بسته بندی اقدام می نمایند عبارتند از:

  • خشکبار
  • حبوبات
  • نان
  • چای
  • قهوه
  • گیاهان دارویی
  • مواد پودری همچون آرد
  • مواد پروتئینی
  • انواع غذای حیوانات خانگی
  • غذای طیور و آبزیان
  • خرما و رطب
  • اقسام سوغات
  • شکر و نقل های ریز
  • شیرینی
  • انواع زیور آلات
  • زغال
خرید پاکت های کرافت

تفاوت پاکت کرافت زیپ دار با انواع بدون زیپ

بسیاری از مشتریان در هنگام ثبت سفارشات خود خواستار اطلاعاتی پیرامون زیپ دار بودن یا نبودن انواع پاکت کرافت ایستاده می باشند. عموما درب پاکت های کرافت بسته بندی در دو مدل زیپ دار و بدون زیپ بسته خواهد شد. زیپ دار بودن درب پاکت موجب باز و بسته شدن آسان پاکت توسط تولیدکنندگان و همچنین مصرف کنندگان محصولات می باشد. البته در قسمت بالایی این نوع از پاکت ها فضایی نیز تعبیه شده تا در صورت دلخواه بتوان با کمک دستگاه های حرارتی به طور کامل درب پاکت بسته بندی را پلمپ نمود.

نوع دیگری از درب پاکت های ایستاده ساده می باشد. یکی از سوالات متداول در هنگام سفارشات این محصولات در مورد چگونگی بسته شدن درب آنها است. در پاسخ باید گفت که درب این مدل ها بسته به نوع کاربرد آنها، هم از طریق دستگاه های پرس حرارتی با تکیه بر سه لایه بودن بسته بندی قابلیت بسته شدن داشته و یا در صورتی که از دستگاه های پرکن استفاده گردد با دستگاه اتوماتیک نیز به سادگی میتوان به بستن درب پاکت ها اقدام نمود.

پاکت کرافت ایستاده

پاکت قهوه

با افزایش میزان تقاضا برای برخی محصولات همچون قهوه و چای تولید کنندگان و فعالان این حوزه تمایل زیادی جهت عرضه محصولات خود در بسته بندی های زیبا و با کیفیت نشان دادند. پاکت کرافت ایستاده که در مدل های کاغذی و متالایز در بازار خرید و فروش میگردد به عنوان یکی از بسته بندی های درجه یک و لوکس از استقبال خوبی برخوردار شده است. دلایل بسیاری وجود دارد که پاکت های کرافت کاغذی و متالایز را از سایر بسته بندی ها متمایز می نماید در اینجا به انواع مدل های پاکت کرافت ایستاده اشاره شده وبه اختصار به بررسی دلایل شاخصه این محصولات نسبت به سایرین پرداخته خواهد شد.

  • پاکت کرافت ایستاده زیپ دار ساده

این مدل از پاکت های بسته بندی که به شکل چند لایه قابل خرید و فروش می باشد در ابعاد متفاوتی در بازار قابل عرضه است. این نوع بسته بندی به شکل ساده و با درب زیپ دار موجود بوده که باز و بسته نمودن درب پاکت را آسان می نماید و علاوه بر این در داخل پاکت ها نیز از لایه فودگرید بهداشتی یا لایه متالایز استفاده شده است که از نفوذ رطوبت و حرارت به داخل بسته بندی جلوگیری می کند. و این امر موجب خواهد شد تا محصولات داخلی با کیفیت و ماندگاری بیشتری به دست مصرف کننده برسد. این نکته نیز خاطر نشان میگردد که ایستایی مناسب این مدل از پاکت ها موجب شکیل شدن بسته بندی شده و ظاهر محصولات را به شکل بهتری برای مشتریان به نمایش می گذارند.

پاکت کرافت ایستاده
  • پاکت کرافت ایستاده پنجره دار

پاکت های پنجره دار کرافت کاغذی و گلاسه نیز از مدل های جذاب و زیبای بسته بندی بوده که با طراحی پنجره ای در وسط پاکت ها می توان به نمایش محتویات داخلی پرداخت. این مدل نیز از محبوبیت بالایی در میان سایر بسته بندی ها برخوردار بوده و به شکل زیپ دار یا بدون زیپ در بازار موجود می باشد. در کف این مدل از پاکت نیز کاستی طراحی شده که باعث ایستایی مناسبی در هنگام پر شدن بسته ها شده و در قفسه های فروشگاهی به زیبایی جلوه گر محصولات داخلی بوده و نظر مثبت مصرف کنندگان را به سمت خود جلب نماید.

پاکت کرافت ایستاده
  • پاکت متالایز ایستاده بغل کاست

پاکت های متالایز از جمله دیگر گزینه های مناسب جهت بسته بندی انواع محصولات بوده که به شکل پنجره دار و بدون پنجره در بازار قابل خرید و فروش هستند. مدل بغل گاست این پاکت ها به دلیل حجیم تر شدن از بغل و زیر پاکت و ایستایی مناسب از جمله مدل های شیک جهت بسته بندی قهوه و دانه های روغنی محسوب می گردد. برخی از این مدل ها با داشتن فیلتری جهت جابجایی هوا و خروج رطوبت از داخل بسته بندی به عنوان پاکت های باکس پوچ شناخته خواهند شد. این مدل از پاکت ها نیز از ورود گرما و رطوبت به داخل بسته بندی جلوگیری نموده و در حفظ کیفیت محتویات خود نقش موثری را ایفا خواهد کرد. شایان ذکر است که این نمونه از بسته بندی از استحکام بسیاری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است.

پاکت کرافت ایستاده
  • پاکت کرافت بغل کاست

مدل زیبا و پر مخاطب جهت بسته بندی انواع دانه قهوه و پودر قهوه که با لایه متالایز درونی خود توانسته به سادگی از محتویات درونی خود مراقبت نماید. درب این مدل از پاکت ها به شکل ساده بوده و با دستگاه حرارتی پرس بسته خواهد شد. این محصول نیز با گاست بغل توانسته حجم مناسبی از کالا را درون خود جای دهد و جلوه بسیار خوبی جهت افزایش میزان فروش داشته باشد. چاپ دار بودن یا نبودن هر یک از مدل های ذکر شده طبق سلیقه مشتریان عزیز مشخص خواهد شد.

موارد ذکر شده تنها چند نمونه از مدل های پر فروش پاکت کرافت ایستاده بوده که برای بسته بندی قهوه و سایر محصولات مشابه از محبوبیت بالایی در بین متقاضیان برخوردار شده است.

انواع مدل های چاپ پاکت ایستاده

پاکت های ایستاده کرافت که برخی آنها را با نام پاکت ساندیسی نیز می شناسند مدل های زیبا و شکیلی از بسته بندی بوده که در مدل های زیر تولید می گردد.

  • پاکت ایستاده پنجره دار
  • پاکت ایستاده بدون پنجره
  • پاکت ایستاده یک رو شفاف
  • پاکت ایستاده متالایز

طراحی و چاپ بر روی هر کدام از مدل های بیان شده با توجه به حجم خرید، نوع طرح و جنس پاکت متفاوت است. در اینجا انواع چاپ پاکت کرافت ایستاده و شرایط ثبت سفارشات هریک به اختصار بیان می گردد.

  • چاپ سیلک

این نوع چاپ معمولا با قالب سازی بر روی هر عدد پاکت درج می شود. معمولا تا 4 رنگ امکان چاپ داشته و بر روی پاکت های کرافت و گلاسه پنجره دار و بدون پنجره امکان اجرا دارد. هزینه این نوع از چاپ بسته به تعداد رنگ و نوع طرح به تعداد پاکت ها محاسبه می گردد و هزینه گراور نیز به شکل جداگانه در نظر گرفته خواهد شد. معمولا از این چاپ برای حداقل میزان سفارشات بسته بندی های چاپدار استفاده می گردد و طرح چاپ در بالا و پایین مدل های پنجره دار و وسط بسته های بدون پنجره قابلیت اجرا دارد.

پاکت کاغذی کرافت سه لایه
  • چاپ طلاکوب

این نمونه از چاپ که بیشتر زینت بخش پاکت های گلاسه و طلاکوب بوده به شکل تک رنگ بر روی پاکت های آماده ضرب مهر خواهد شد. این مدل از چاپ نیز به کمک قالب سازی به چاپ انواع برند تجاری و اطلاعات تماس بر روی پاکت ها پرداخته و در تنوع رنگ های طلایی، قرمز، سبز و بنفش قابل سفارش است. هزینه چاپ بسته به تعداد پاکت محاسبه شده و نرخ ساخت گراور نیز به شکل مجزا در نظر گرفته می شود.

پاکت کرافت ایستاده
  • چاپ افست

این نوع از چاپ که قابلیت چاپ تمام رنگ را به سادگی دارد با کمک کلیشه بر روی انواع مدل های پاکت کرافت و گلاسه به سادگی قابل اجرا می باشد. با توجه به این موضوع که ثبت سفارش چاپ افست بر روی سفارشات عمده انجام خواهد پذیرفت، کیفیت بالای چاپ و درج انواع تصاویر از مزیت های ویژه این نوع چاپ برشمرده می شود که از استقبال خوبی نیز در میان مشتریان برخوردار شد. شایان ذکر است که در چاپ افست ابتدا چاپ طرح بر روی رول کاغذ انجام می پذیرد و سپس پاکت سازی می گردد. هزینه این نوع از چاپ بر مبنای کیلوگرم در نظر گرفته شده و به تعداد رنگ های بکار برده شده در طرح از کلیشه استفاده می شود.

هزینه ساخت گراور و زینک و کلیشه بر عهده مشتریان می باشد که تنها یک بار نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام می نمایند و در سفارشات بعدی دیگر نیازی به محاسبه این موارد وجود ندارد.

خرید پاکت های کرافت

عوامل موثر بر تعیین قیمت پاکت کرافت پنجره دار

یکی از مهم ترین موارد موثر پیرامون خرید و فروش عمده انواع پاکت کرافت ایستاده اطلاع از قیمت مناسب این محصولات می باشد. در حقیقت به دلیل اینکه کاغذ کرافت یک محصول وارداتی به کشورمان می باشد قیمت این نوع از بسته بندی با توجه به نوسانات ارز یکسان نبوده و با سیر صعودی یا نزولی مواجه خواهد شد. اما این سوال به وجود خواهد آمد که مهم ترین عوامل تاثیر گذار برای تعیین قیمت پاکت کرافت کاغذی کدام است؟

مدل پاکت بسته بندی

از آنجاییکه پاکت کرافت بسته بندی در مدل های بسیار متنوعی برای محصولات زیادی تولید می گردد بنابراین در ابتدا انتخاب مدل پاکت برای مشخص شدن ابعاد مربوطه حرف اول را میزند. حتما این نکته حائز اهمیت است که با توجه به تنوع جنس کاغذ های سازنده و گرماژ پاکت ها قیمت مدل های مختلف نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

ابعاد پاکت کرافت

بسته بندی های کاغذی که از سایز های کوچک تا بزرگ در ابعاد متفاوتی تولید می گردد قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده اند. معمولا ابعاد کوچک تر پاکت کرافت ایستاده به دلیل وجود پرتی بیشتر در کار از قیمت بالاتری نیز برخوردار می گردد.

چاپ دار یا خام بودن پاکت

به طور معمول بعد از مشخص شدن ابعاد و مدل پاکت مورد سفارش هزینه پاکت خام و نرخ اجرت چاپ به شکل مجزا محاسبه خواهد شد بنابراین پاکت خام ارزانتر از پاکت چاپدار قابل خرید و فروش است.

برخی از مشتریان تمایل داشته که پاکت های بسته بندی را به شکل خام تهیه نموده و از برچسب لیبل برای بسته بندی خود استفاده کنند. اصولا زمانی که حجم سفارشات بالا باشد میتوان با توجه به حجم مورد تقاضا از خدمات چاپ بسته بندی استفاده نمایند.

حجم خرید

حجم خرید مشتریان تاثیر مستقیمی بر روی قیمت پاکت های کرافت دارد چراکه هر چه میزان حجم سفارشات بالاتر باشد مشتریان عزیز می توانند از تخفیفات بیشتری در تعیین قیمت و گزینه های بهتری جهت چاپ لوگو و برند خود بهره مند شوند.

خرید پاکت های کرافت

خرید مستقیم از کارخانه تولید پاکت زیپ دار

یکی از عوامل مهمی که در خرید عمده از ارزش بالایی برخوردار بوده ارتباط مستقیم جهت اخذ قرار داد با کارخانه تولید کننده می باشد. چرا که از این طریق علاوه بر حذف افراد واسطه گر و سودجو می توان به سادگی و با قیمت های اصلی به تهیه محصولات دلخواه پرداخت.

از این رو فعالان و تولید کنندگان بسیاری که در پی بسته بندی های با کیفیت و درجه یک می باشند می توانند با اطمینان خاطر دو چندان نسبت به خرید و سفارشات خود اقدام نمایند. و از تنوع بالای بسته بندی در سفارشات خود جهت محصولات خوراکی و بهداشتی مختلفی در کوتاه ترین زمان ممکن برخوردار شوند.

پاکت کرافت خرید

خرید پاکت ایستاده زیپ دار در کمترین زمان ممکن

امروزه با گسترش فناوری و توسعه شبکه های مجازی دیگر خرید و فروش انواع محصولات با محدودیت زمان و مکان مواجه نیست. به شکلی که برای انواع کالا تنها با برقراری یک ارتباط کوتاه از طریق شبکه های مجازی و تماس تلفنی می توان در صرف هزینه های گزاف و بیهوده ای که در روش تجارت سنتی برای عبور و مرور پرداخته می شد به سادگی صرفه جویی نمود.

پاکت کرافت ایستاده و انواع دیگر بسته بندی نیز از این قضیه مستثنی نیست به شکلی که به سادگی میتوان با بهره جویی از راه های تماس مختلف با کارشناسان خبره این صنعت جهت کسب اطلاعات تکمیلی ارتباط برقرار نموده و از خرید و فروشی مطمئن برخوردار گشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما