پاکت شفاف کرافت متالایز زیپ دار

پاکت شفاف کرافت نیز از جمله مدل های محبوب در میان این محصول بسته بندی می باشد که به شکل متالایز و با قابلیت زیپ دار بودن درب آن موجب بهبود نگهداری بهتر از انواع محصولات و خشکبار می گردد.

امروزه در امر خرید و فروش انواع محصولات غذایی و کالا بسته بندی شکیل و کیفیت حرف اول را میزند به گونه ای که مصرف کنندگان با انتخاب بسته بندی های مدرن و روز باعث رشد سریع تجارت و عرضه در بازار می گردند.

پاکت های کرافت

خوشبختانه به دلیل پیشرفت اقتصادی کشورمان در طی سالیان اخیر تولید کنندگان و فعالان تجاری توانسته اند کالا های خود را با انواع مدل های بسته بندی لوکس و درجه یک پاکت های کرافت وارد بازار نمایند و این امر خود گامی استوار درجهت بهبود وضعیت اقتصاد داخلی می باشد.

پاکت خشکبار کرافت

پاکت کرافت رنگی که به صورت ته کاست و زیپ دار می باشد یکی از مناسب ترین انواع بسته بندی خشکبار و آجیل بوده به شکلی که با قابلیت ضد آب و ضد رطوبت بودن می تواند مدت طولانی تری از محصولات داخلی خود مراقبت نماید.

فروش پاکت های کرافت

پاکت متالایز شفاف کرافت که یک طرف آن به صورت متالایز بوده و در طرف دیگر آن قسمت شفاف پاکت قابلیت نمایش محصولات درون خود را به اجرا گذاشته توانسته با این ویژگی به بسته بندی با کیفیت عالی برای انواع آجیل و خشکبار مبدل گردد.

خرید پاکت های آماده ایستاده

پاکت کرافت ساده که در برخی موارد آن را با عنوان پاکت های آماده ایستاده می شناسند بر اساس اندازه و رنگ و نیز تعداد برای انواع مصارف غذایی خشکبار و حبوبات و یا بسته بندی مواد شیمیایی صنعتی و کشاورزی به کار گرفته خواهند شد.

 پاکت شفاف کرافت

از اقدامات موثری که در طراحی پاکت شفاف کرافت صورت پذیرفته زیپ دار بودن درب این محصولات است که قابلیت باز و بسته شدن آسان آن را برای مصرف کنندگان خود فراهم می کند. اگر شما نیز به دنبال خرید مستقیم و آنلاین انواع پاکت کرافت هستید می توانید با کارشناسان فروش ما در زمینه حوزه تجارت خود در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما